Retur

Politica companiei CLEBER de returnare și schimb a produselor:

În ceea ce prevede schimbul și returnarea bunurilor, compania CLEBER se ghidează de Legea nr.105 din 13.03.2003 privind protecția consumatorilor.
În ce cazuri este posibilă returnarea sau schimbul de bunuri de calitate corespunzătoare?
1. Dacă produsul nu a fost despachetat, ambalajul a fost păstrat, setul a rămas întreg, proprietățile consumatorii și  sigiliile au fost păstrate. Bonul fiscal a fost păstrat, toate autocolantele și etichetele sunt prezente.
2. Dacă nu a trecut mai mult de 14 zile, fără a lua în considerare ziua achiziției, produsul poate fi schimbat sau returnat vânzătorului ,dacă nu este inclus în lista produselor de calitate adecvată care nu pot fi schimbate pe un produs similar.
Lista completă a produselor ce nu pot fi schimbate sau returnate în termen de 14 zile 
Unde puteți  efectua returul de bunuri de calitate corespunzătoare?
Puteți returna / schimba bunurile de calitate corespunzătoare în filiala/ magazinul de unde acestea au fost achiziționate. Trebuie să aveți la dvs. următoarele: produsul achiziționat, ambalajele și accesoriile pentru acesta, bonul. De asemenea, asigurați-vă că sunt îndeplinite condițiile specificate la punctul 1.
În cazul în care produsul a fost achiziționat online, dvs. puteți returna sau schimba produsul în orice filială a magazinului CLEBER . Adresați-vă în prealabil la consultanții noștri pe numărul special de telefon pentru clienți sau prin e-mail CLEBER : +373(78) 776 776 , office@cleber.md
Atunci când achiziționați în regim online, este important să cunoașteți că la momentul livrării clientul trebuie să verifice produsul, să se familiarizeze cu caracteristicile și starea sa externă. În cazul în care dvs. nu sunteți  mulțumit de starea externă a produsului sau de alte caracteristici ale acestuia, clientul are dreptul să refuze produsul. Dacă clientul a acceptat produsul, a semnat actul de primire-predare de la curier – în mod automat se consideră că marfa a fost acceptată  și  că caracteristicile externe ale produsului în cauză sunt la fel acceptate. În continuare  toată responsabilitatea pentru bunurile procurate îi revine cumpărătorului.
 În cazul în care cumpărătorul refuză bunurile, vânzătorul este obligat să restituie clientului suma achitată pentru comandă, cu excepția costurilor de transport ale vânzătorului.
În cazul cînd produsul prezintă un defect extern, clientul este obligat să refuze un astfel de produs – în magazin sau la livrare. Dacă clientul a acceptat bunurile, atunci el este responsabil pentru aceasta.